AVUI A POL

CARTES AL DIRECTOR

Per poder publicar una Carta al Director haureu de complir les normes establertes:

  • Haureu de fer-nos arribar els vostres missatges mitjançant un correu electrònic dirigit a info@pericosonline.com amb el vostre text annexat en un document de Word o similar.
  • Tots els correus han d'estar signats amb noms i cognoms, i incloure DNI, població de residència i un telèfon de contacte. Tot i això, només publicarem el vostre nom al peu de cada carta. No acceptem nicknames.
  • Us demanem brevetat i concisió en els vostres escrits. 
  • No s'acceptaran cartes que els seus continguts puguin ser considerats difamatoris, vexatoris, insultants, injuriosos o contraris a les lleis, incloent els que constitueixin apologia de la violència en general, o aquells que puguin suposar qualsevol violació dels drets de tercers. No s'admetran, per tant, comentaris amb contingut racista, sexista, homofòbic o que, en general, puguin interpretar-se com un atac discriminatori cap a qualsevol col·lectiu o minoria sobre la base d'aspectes com la nacionalitat, sexe, religió, edat, ideologia o qualsevol tipus de discapacitat física o mental.
  • PericosOnline es reserva el dret a no publicar totes aquelles cartes que no s'ajustin en aquestes condicions.
  • Les cartes no reflecteixen l'opinió de PericosOnline, sinó la dels autors de les cartes, i són ells els únics responsables de les opinions publicades.  
  • PericosOnline, arribat el cas, es reserva també el dret de rèplica. 

ploma.gif Antes éramos un bazar, ahora nos dirige un chino.


Una simple reflexión y opinión, son unas cuantas líneas, pero creo que merece la pena leer:

Estoy viendo mucho perico/a que si les hago caso parece que este año en la jornada 20 estaremos en segunda.

Gente que parece que no tiene memoria y no sabe de donde venimos, para estos pericos les recuerdo que venimos de épocas donde nuestra ilusión y objetivo era intentar quedar el 17º para salvarnos, o ir muy bien la segunda vuelta y ver que era posible Europa y perder 4 partidos seguidos y no tener ninguna posibilidad.

Venimos de una época donde mirabas al banquillo para hacer cambios y te daban ganas de no volver a mirar más porque los 11 jugadores decentes estaban en el campo jugando.

Venimos de una época en la cual el club estaba sentenciado económicamente y nos veíamos en un año en Segunda B, teníamos un montón de deudas con todo el mundo.

Una época donde los jugadores no cobraban todo el sueldo, donde teníamos que vender por necesidad, vendíamos jugadores por dos, tres millones cuando seguramente valían el doble o el triple. Éramos el bazar de cualquier equipo, porque sabían que aquí vendíamos a todo lo que destacaba.

Venimos de una época donde los aficionados no teníamos ni idea de lo que pasaba en el club, nos engañaban con algunos temas, seguro que jugadores que nos han pintado que traicionaban al club se fueron casi por obligación. Jugadores que han querido al club y que quieren, y que han tenido que tragar por tal de no criticar a los responsables del RCDE.

Por eso, opino que no hay que criticar lo que tenemos ahora, señores/as hemos pasado de Galanes, Abrahams, Thievys y Cianis a gente de una cierta calidad y comprometidos con el club.

Han llegado jugadores con nombre dentro de lo que cabe, y los hemos criticado el primer día, EL PRIMERO, cuando no le hemos dejado demostrar nada. Pues estos jugadores que han llegado han tenido más ofertas y seguro que han tenido mejores que las nuestras, y estos jugadores que se han criticado el primer día se han decantado por el RCDE, por defender nuestra camisetas y luchar por nuestro club. Intentan que estemos orgullosos de estos jugadores, y nosotros desde el primer momento le golpeamos con críticas. Dejemos que sigan con ilusión y a final de temporada hablamos.

Tenemos que pensar que han llegado jugadores como David López, un jugador que ha jugado de central en Nápoles y quizás lo pueda hacer aquí, recuerdo también que Víctor Sánchez lo fichamos jugando de lateral en el Neuchatel suizo y ahora parece que ponerlo de lateral sea una locura. Dejemos trabajar a Quique, no critiquemos antes de nada. Quique sabe lo que hace, y seguro que tiene más idea que nosotros en todo.

Sólo os voy a pedir una cosa, que no se si pensáis igual, pero somos una afición de las mejores, no podemos caer en críticas tan simples como la edad, no podemos criticar nuestros jugadores. Ellos han elegido defender el Espanyol, nosotros tenemos que apoyarlos, hacer un grupo, la afición es una pilar importante y tenemos que hacer que esos 11 jugadores que han llegado junto los que estaban se sientan cómodos y respaldados y así poder disfrutar todos.

Por último dar las gracias a Mr.Chen, porque hay aún gente que sigue pensando que podríamos haber fichado a Ibrahimovic que quedaba libre o luchar por jugadores de Chelsea y Madrid, cuando el presidente ha pagado muchísimas deudas para poder empezar un proyecto deportivo más que decente, y aún así ha mejorado la plantilla del año pasado.

Vamos a dejar trabajar a Quique, a confiar en los jugadores del año pasado que conocen el club, y a dar la confianza a lo que acaban de llegar. Nosotros a animar, y a defender nuestro club como lo hemos hecho siempre, este es el primer paso para seguir creciendo, vamos a hacer que tengan envidia de nuestro club.

¡¡¡Vamos afición!!!

Alejando Díaz

7/9/16


ploma.gif Condemna

Els mitjans de comunicació han informat de la brutal i gratuïta agressió comesa abans d'ahir, a Barcelona, per dos suposats membres del grup feixista Brigadas Blanquiazules contra una dona musulmana pel fet d'anar vestida amb nikab (vestit que sols deixa a la vista els ulls de la dona).

Aquest col·lectiu, condemna enèrgicament aquesta agressió, com condemna qualsevol acte de violència; no reconeix com a consocis, en cas que siguin socis de l'Espanyol, cap dels membres d'aquest grup feixista ni cap altre grup violent; i pensem que el club hauria de fer una condemna pública dels fets i comunicar-ne l'expulsió com a socis (si és que en són), i en tot cas la prohibició absoluta d'accés a les instal·lacions del club.

Aquest lamentable fet ha deixat ben clar, una vegada més, que encara que Brigadas Blanquiazules no sigui visible, com a grup, en el nostre estadi, tristament, segueix existint, i denunciem que alguns dels seus membres, segueixen assistint, bé individualment, bé integrats en d'altres grups, als partits que l'Espanyol juga, tant a l'estadi de Cornellà/El Prat com als desplaçaments.

Col·lectiu Blanc-i-Blau Roger de Llúria

Barcelona, 8 de setembre del 2016

<< Tornar Fer comentari 2466 | 0 | Imprimir | Enviar


 28/03/2017 'Los promoparches'
 15/03/2017 'La bengala de la infamia'
 02/03/2017 'Seguim discriminats, seguim denunciant-ho'
 11/01/2017 Institucions catralanes, Turisme i el Barça. Sobre l'article de Libertad Digital.
 20/12/2016 Carta oberta a Quique Sánchez Flores. La puta de cabaret.
 12/12/2016 'Insults al miniderbi'
 09/12/2016 'In Quique we (I) trust'
 28/11/2016 'Cantera social'
 21/11/2016 'Bendita mala planificación'
 06/10/2016 'A QUI HA DONAT SUPORT EL NOSTRE CLUB???'
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8